niedziela, 7 maja 2017

Post wodny 9-dniowy



post - dobrowolne powstrzymanie się od jedzenia w ogóle
dieta - system odżywiania się polegający na dostosowaniu ilości i rodzaju pokarmu do potrzeb organizmu

Od 7 tygodni jestem na witarianizmie. Pozwoliło mi to przygotować organizm do usuwania toksyn, oczyszczenia. Po drodze zaliczyłam trzy dni oczyszczania krwi i limfy według Michała Tombaka i jeden dzień picia wywaru z igieł sosny. Zaczytywałam się w literaturze i namiętnie oglądałam filmiki Youtuberów*. Instynktownie czułam, że zbliża się czas na konkretne kroki - post wodny.

I dzień
Samopoczucie: odczuwam głód, wieczorem lekkie zawroty głowy
pogoda:
Aktywność: dwa razy mały spacer po zakupy i kilka razy z psem, drobne domowe czynności, wieczorem taniec przy muzyce

II
Samopoczucie: czuję lekkie osłabienie rano, potem poprawa
pogoda: pada deszcz, chłodno 8°C
Aktywność: mały spacer po zakupy, drobne domowe czynności uwagi: czuję ubytek masy ciała

III
Samopoczucie: rano do południa czułam lekkie osłabienie,
pogoda: słońce, zimny wiatr
Aktywność: 1 1/2 godzinny wolny spacer (10:30-12:00), drobne domowe czynności
uwagi: zauważyłam plamkę z żyłek na płatku prawego ucha

IV
Samopoczucie: mniej piję, ale czuję się lepiej,
pogoda: słońce, silniejszy niż wczoraj, zimny wiatr, 8-11°C
Aktywność: kilka małych spacerków z psem, lepiej się czuję na powietrzu, pół godziny na balkonie - opalanie twarzy, dekoltu i dłoni
2 godziny leżenia w łóżku, drobne domowe czynności

V
Samopoczucie: osłabiona, muszę robić często odpoczynek i głębsze oddechy na powietrzu
pogoda: słońce
Aktywność: 30 minut spaceru, opalanie na balkonie chwilę

VI
Samopoczucie: osłabienie
pogoda: słońce
Aktywność: krótki spacer, domowe porządki (odkurzanie, zmywanie podłogi mopem), opalanie na balkonie przez kilkanaście minut

VII
Samopoczucie: osłabienie
pogoda: słońce
Aktywność: krótki s

VIII-IX
Samopoczucie: silne osłabienie, skłaniam się do zarzucenia postu (głosy rodziny i moje odczucia)
pogoda: słońce
Aktywność: ograniczona do pobytu w domu i krótkich wyjść na dwór


* Kierunek Zdrowie
 Droga Zdrowia
Jerzy Zięba


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz